środa, 13 grudnia 2017

KONKURS - wygraj maszynę do szycia JUKI!

Cześć!

Musimy Wam pokazać jaka wspaniała nagroda jest do zgarnięcia w naszym konkursie! 


🎁 MASZYNA DO SZYCIA JUKI HZL-HD40 



oraz 

🎁 MEGA ZESTAW KOLOROWYCH TKANIN I DZIANIN od Craftoholic Shop!



NAGRODY O ŁĄCZNEJ WARTOŚCI OK. 1600 zł!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Przedstawiamy zalety komputerowej maszyny Juki
JUKI HZL-HD40 to maszyna komputerowa o nowoczesnym designie, posiadająca stabilną i trwałą konstrukcję oraz metalowe podzespoły.
      Została wyposażona w intuicyjny panel, za pomocą którego można w łatwy sposób wybrać jeden z 40 dostępnych wzorów ściegów oraz w przycisk strat/stop umożliwiający pracę bez konieczności używania regulatora prędkości. Jest to funkcja dostępna dotychczas jedynie w wyższych modelach serii F. Tak jak każda maszyna JUKI, posiada płynną regulację długości i szerokości ściegu, możliwość szycia podwójną igłą i wyłączane ząbki transportowe, co przydaje się podczas przyszywania guzika lub aplikacji oraz przy pikowaniu. Płytka ściegowa posiada dodatkowe linie pomocnicze z podziałką.
W skład zestawu wchodzi sztywna obudowa, instrukcja w języku polskim, a także płyta z multimedialną instrukcją.

          Maszyna dzięki regulacji docisku stopki jest doskonała do szycia wymagających materiałów, zarówno grubych, jak i tych najcieńszych. Przydatna jest także funkcja automatycznego obszywania dziurki (3 rodzaje dziurek do wyboru). Nowością jest zastosowanie dwóch typów ściegu wstecznego: rygla klasycznego i punktowego. Ten drugi dodaje większej estetyki ściegom dekoracyjnym. Dużym atutem maszyny jest też automatyczny nawlekacz igły, który usprawni i uprzyjemni szycie oraz jej cicha praca.
Jeśli jeszcze nie wiesz, co zrobić by wygrać maszynę JUKI HD40 i zestaw tkanin w naszym konkursie - już objaśniamy!

Zasady są baaardzo proste!


W dniach od 24 listopada do 17 grudnia zrób w naszym sklepie internetowym lub stacjonarnym zakupy
za min. 99zł (nie licząc kosztów wysyłki).
 
✅ Wypełnij formularz konkursowy dostępny tutaj: 👉 ZGŁOSZENIE DO KONKURSU 👈
w którym podasz nr paragonu lub faktury oraz odpowiesz na proste pytanie konkursowe. 
✅ Czekasz, na ogłoszenie wyników, które będzie 19 grudnia 2017 r. 
✅ A jeśli wygrasz, pod choinką znajdziesz niesamowity prezent - maszynę do szycia JUKI oraz mega zestaw tkanin!


wtorek, 28 listopada 2017

GOBELINY w akcji, czyli o super tkaninach słów kilka.




Witajcie,


Dzisiaj pora pozachwycać się tkaninami, które pokochałam od pierwszego wejrzenia!
Wiedziałam, że to jest coś co po prostu MUSIMY mieć w swojej ofercie...




No i już są - oto GOBELINY!


     Nasze gobeliny to tkaniny grubo tkane o bardzo wysokiej gramaturze 425 g/m2 i składzie 58% bawełny, 32% poliestru i 10% akrylu. Dzięki temu ich zastosowanie jest bardzo szerokie!








     Mogą być wykorzystane praktycznie jako każdy element Home Decor, np. obicia meblowe. Wyobrażacie sobie jak stylowo i oryginalnie prezentowałby się obity taką tkaniną fotel lub puf?
Nawet jeśli nie macie aż takiej powierzchni do obicia, to można śmiało pokusić się o przemianę zwykłego taboretu i uszyć na niego miękkie siedzisko!


      Jeśli jesteśmy już w temacie miękkości to spójrzcie jak niezwykle gobeliny prezentują się na poduszkach:



Dzięki swej gramaturze i sztywności, z powodzeniem nadają się na wszelkiego rodzaju torebki i torby podróżne, portfele czy nerki.
Przyznam, że jestem torebkoholiczką i od kiedy ujrzałam te tkaniny, wiedziałam, że uszyję z nich wymarzoną torbę na sezon jesień/zima. Gruba warstwa gobelinu jest idealna na takie projekty - i potwierdzam! Torba wyszła dokładnie taka jaką sobie wymarzyłam!



 Jesienna Torba Triangles by Walizka Życzeń



Moja pierwsza przygoda z gobelinami, zakończyła się happy endem i na pewno będzie ciąg dalszy! :-)




środa, 22 listopada 2017

Szycie dla początkujących - 5 gadżetów must have!

Czego potrzebujesz aby zacząć przygodę z szyciem?
Maszyny i materiałów oczywiście!
Przecież to wie każdy :-). Ale zastanówmy się, czego tak naprawdę potrzebujesz, kiedy zaopatrzysz się już w te dwa najważniejsze produkty? Własnymi spostrzeżeniami dotyczącymi ulubionych (i niezbędnych!) gadżetów podzieliły się dziewczyny z naszej ekipy:
1.

 
2.

 
3.

 
4.

 
5.

 
To właśnie to!
 Skompletuj swój przybornik, łap za tkaniny, usiądź do maszyny i DZIAŁAJ! ;-)
 
 
 
 

wtorek, 24 października 2017

Wyzwanie #CAFTfoto2017 Chellenge!

Listopad miesiącem Craftoholików!
Ogłaszamy kreatywny challenge!
Nie ważne, czy zajmujesz się szyciem, dzierganiem czy scrapbookingiem - to foto wyzwanie łączy wszystkich kreatywnych ludzi i pozwala im poznać się wzajemnie!
 
CO TRZEBA ZROBIĆ?
Przez cały listopad, codziennie, wrzucamy do sieci tematyczne zdjęcie naszego hobby  (opatrzone odpowiednim hashtagiem). Tematy na każdy dzień listopada znajdują się na liście poniżej.
 
1). Zrób zdjęcie odpowiadające tematowi przypisanemu na konkretny dzień.
2). Umieść je w Internecie.
3).  Otaguj #CRAFTfoto2017, #CRAFTfotoDAY1 (w zależności od dnia) i oznacz @craftoholicshop.
4). Powtarzaj każdego dnia listopada.
 

 
 
KLIKAJ W HASHTAG I SPRAWDZAJ JAK RADZĄ SOBIE INNI!
Interpretacja tematów jest dowolna - im bardziej kreatywnie tym lepiej ;-)
Dołączasz do chellengu w trakcie trwania zabawy? Zacznij od tematu z dnia w którym rozpoczynasz challenge.
 
W każdy poniedziałek listopada nasz szanowna komisja składająca się z:

 
Surowej i wymagającej AGATY!
 
 
Wrażliwej na piękno ANI! :-D
 
 
dokona wyboru zdęcia tygodnia, a faworyta nagrodzi BONEM 20zł na zakupy w naszym sklepie!
 
Z początkiem grudnia wybierzemy najbardziej kreatywna i wytrwałą osobę, która otrzyma nagrodę główną na którą składa się:

 
 
 CRAFTOHOLICY ŁĄCZMY SIĘ!

Naszą realizację CRAFTfoto2017 możecie śledzić na naszym Instagramie @craftoholicshop!
Tam też znajdziecie faworytów tygodnia nagrodzonych bonem.
Miłej zabawy! :-)


 
 
 

piątek, 13 października 2017

Co kupić Craftoholicowi???

 W tym miesiącu odpowiem Wam na pytanie nurtujące każdego przyjaciela szyciowego freaka. Czyli - co ja mam mu kupić? 

Wasza przyjaciółka, mama, siostra, kuzynka, brat, kumpel, ciocia koleżanki siostry dostała własnie maszynę do szycia, albo jest już kompletnie straconym craftoholikiem? Sporządzę tutaj krótką listę prezentów, które sądzę, że ucieszą każdego maniaka szycia.



NO TO ZACZYNAMY! :)

1. MATERIAŁY
 Czego nie powiedziała nigdy żadna porządna szwaczka? "Chyba coś mam za dużo tych materiałków, już starczy."
 Co mówi każda porządna szwaczka? "Hmmm, materiałki już mi się nie mieszczą w tej szafie i 10 porozrzucanych po domu kartonach. Chyba czas na większe mieszkanie."

Jaki jest morał z tej bajki? Każdy, czy to mały, czy to duży Craftoholic na pewno będzie skakał z radości, kiedy pokażesz mu materiałki, które dla niego kupiłeś.

W ofercie naszego sklepu przygotowałyśmy kilka już gotowych, tematycznych zestawów. Znajdzie się coś dla miłośników zwierząt i majsterkowiczów. Zestawy znajdziecie w zakładce pomysł na prezent.


No tak, teraz sobie pewnie myślisz co ona, gada, coż za mały wybór! Nic bardziej mylnego... 
Po pierwsze, jeśli masz jakieś życzenia jakie zestawy mogłyby się u nas pojawić śmiało pisz, zrobimy co się da i rachu ciachu będą one na stronie. Póki co zdecydowałyśmy się zostawić Wam wolna rękę, zebyście mogli sami tworzyć swoje wymarzone zestawy tkanin. 

Znajdzie się coś dla każdego! Szukasz czegoś dla miłośnika lasu? Szast Prast!


A może osoba, która ma zostać obdarowana oszalała na punkcie kaktusów jak nasza Bohothica? Abrakadabra!



A może chcesz pójść w klasykę? Bim Sara Bim!



Nasze małe krasnoludki (czyli tak na prawdę to po prostu ja) zawsze pakują Wasze zakupy w kolorowe bibułki, dzięki czemu opakowanie masz już z głowy. Uff!

2. AKCESORIA
To wymaga trochę więcej wysiłku. Musisz zrobić dokładne, ale delikatne i cichutkie (no przecież nie chcesz zepsuć niespodzianki) rozeznanie terenu, co za sprzęt ten Twój Craftoholic ma.


Każdy kto zajmuje się szyciem w pewnym momencie zaczyna marzyć o takich pięknych nożyczkach, które by cięły bez marudzenia, o nożu krążkowym, który bez problemu przetnie kilka warstw. Jeśli wiesz, że ta osoba interesuje się patchworkiem to mamy w sprzedaży świetny zestaw startowy, który zawiera wszystko co niezbędne: nóż krążkowyliniał i matę do cięcia.

3. PATCHWORK
Zostając w temacie Patchworku mamy w naszym sklepie kilka gotowych zestawów do wykonania patchworku w ślicznych blaszanych opakowaniach:


4. KSIĄŻKI
Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy? Nigdy w moim średnio długim życiu nie usłyszałam takich słów od moich Craftujących przyjaciół. Każdy z nas uwielbia uczyć się nowych rzeczy, szycia, czy dziergania czegoś, czego jeszcze nigdy nie robił. A jak się tego nauczyć? Na pewno pomoże w tym odpowiednia lektura!


Mamy pozycje zarówno dla osób, które dopiero co zaraziły się szyciową chorobą takie jak Szkoła Szycia, ale też coś dla osób, które jakiś czas szyją i łakną nowej wiedzy, czyli Fashion Notes, albo dzieło Janka Leśniaka O szyciu. Znajdzie się też oczywiście coś dla mam! Chociaż ja uważam, ze projekty z książki Mamo Uszyj Mi! można spokojnie powiększyć i wykorzystać do uszycia czegoś dla siebie :) (Chociaż ja tam to mam podobno bardzo specyficzny gust).

5. NADAL NIE WIESZ CO KUPIĆ?
Sądzę, że po tylu inspiracjach jest to raczej niemożliwe, ale jeśli jednak... To z pomocą pędzą nasze kolorowe bony na zakupy! Bony zaczynają się od 10, a kończą na 200zł. 
Takim prezentem bym nie pogardziła! Bon obejmuje cały asortyment sklepu, dzięki czemu osoba obdarowana będzie mogła wybrać to czego najbardziej potrzebuje.


CZUJCIE SIĘ UPOWAŻNIENI DO WYSYŁANIA POSTA W ŚWIAT! W KOŃCU IDĄ ŚWIĘTA!
A TAKIE INSPIRACJE W TYM CZASIE WIELU OSOBOM ZRZUCAJĄ KAMIEŃ Z SERCA! :)

DO ZOBACZYSKA!

piątek, 29 września 2017

Kaktus-GIGANT! Tutorial krok po kroku uszyj go sam!




Cześć!
Tu Agata, znana też niektórym z rękodzielniczego profilu na Facebook'u - Bohothica.
W Craftoholic SHOP m.in.: prowadzę dla Was profile społecznościowe i tworzę banery reklamowe, a po pracy...
Niektórzy wiedzą, że od dłuższego czasu choruję na kaktusy🌵
Jest to choroba nie tylko nieuleczalna, ale i postępująca.
Nie wiem ile mi jeszcze zostało... ale jest coraz gorzej. Zaczęło się niewinnie od tkaniny w kaktusy... potem posadziłam malutkie kaktusiątka, a teraz ten GIGANT!😱
Sama nie wiem kiedy wyskoczył mi spod igły!? 😅







W tym wpisie postaram się pokazać jak krok po kroku uszyć takiego cudaka. 
Zaczynamy TUTORIAL!


Zacznijmy od tego czego potrzebujemy:

- kawałka 75x108cm tkaniny zielonej [ja użyłam Kona Fern od Roberta Kaufmana]
- kawałka 75x50cm gładkiego polaru minky [ja użyłam Minky Rust od Shannon Fabrics]- 2 x kawałek różowej tkaniny podszewkowej 15x40cm

- 4 metry wypustki zielonej [ja użyłam tej]
- 1 metr wypustki pomarańczowej [ja użyłam tej]
-
usztywnienie np. flizelinę kawałek 20x63cm
- wypełnienie np. z poduszki,

- znikający mazak do tkanin,
- nożyce lub nóż krążkowy,
- liniał,

- szpilki krawieckie,
- opcjonalnie farba czarna do tkanin.



1. Z zielonej tkaniny wycinamy kształt jaki widzimy na zdjęciu, potrzebujemy 6 takich kształtów.




2. Dwa kawałki tkaniny układamy równo na sobie prawą stroną do prawej (trzeba się przyjrzeć z bliska żeby poznać, która to prawa:-). Wypustkę przypinamy szpilkami jak widać na zdjęciu powyżej, ale gdy dojdziemy do czubka (tego zagłębienia, gdzie będziemy wszywać później kwiatek) ucinamy wypustkę i koniec odsuwamy na zewnątrz, aby po wywinięciu na prawą stronę był niewidoczny, o tak:


Robimy tak z każdą parą zielonej tkaniny. 


3. Przyszywamy wypustkę stopką do wszywania zamków, pamiętając o tym newralgicznym punkcie na czubku :-)


Po wywinięciu na prawą stronę powinnyśmy otrzymać 3 "listki".


4. Układamy każdy listek równo na sobie, spinamy je razem szpilkami i rysujemy znikającym mazakiem linię przez środek i przeszywamy. Tak powstałe "kieszonki" wypełniamy dość mocno wypełnieniem, alby nasz kaktus nie był zwiędły :-) Powinnyśmy otrzymać to:


5. Teraz zabieramy się za doniczkę. Z rudego minky wycinamy dwa koła o średnicy 22cm, oraz prostokąt o bokach 20 x 63cm. Z flizeliny również wycinamy taki sam prostokąt i zszywamy je razem, aby usztywnić naszą doniczkę. Gdy już to zrobimy składamy prostokąt na pół, tak aby minky było wewnątrz, a flizelina na zewnątrz i zszywamy brzeg, który po wywinięciu na prawą stronę powinien wyglądać tak:



6. Wypustkę wszywamy naokoło jednego z kół, tak samo jak robiliśmy to w górnej części kaktusa. Następnie wszywamy to koło z wypustką do reszty doniczki. Z drugim kołem postępujemy tak samo, musimy jedynie pamiętać o pozostawieniu otworu, aby wypchać doniczkę wypełnieniem. Wypełniamy dość hojnie, aby donica była stabilna i zaszywamy ręcznie otwór. Donica GOTOWA!:-)



7. Teraz będziemy robić kwiatek. Wycinamy z tkaniny podszewkowej dwa prostokąty o wymiarach ok. 15x40cm. Dłuższe brzegi wycinamy na podobieństwo płatków, nie muszą być równiutkie ;-) Składamy wzdłuż zielonej linii, którą widać na zdjęciu powyżej. Formujemy kwiat, jeden prostokąt będzie dolnym rzędem płatków, a drugi będzie górnym. Gdy odpowiednio uda nam się go uformować, zszywamy po środku tkaninę ręcznie, aby kwiatek się nie rozleciał, a potem przyszywamy go do kaktusa.
Teraz gotowy kaktus należy przyszyć do doniczki ręcznie. Jest to najtrudniejsza część projektu. Skomplikowany kształt nie ułatwia pracy, ale efekt jest tego wart!;-)
Ja domalowałam mu jeszcze igły farbami do tkanin, ale nie jest to niezbędne, bo i bez nich wygląda czadowo! :-)
GOTOWE!